Regulamin dzierżawy powierzchni pod stoiska handlowe

REGULAMIN DZIERŻAWY POWIERZCHNI POD STOISKA HANDLOWE
 podczas „Święta Trzech Braci” w dniach 13-15 czerwca 2025 r.

 

INFORMACJE WSTĘPNE

 

1. Organizatorem wydarzenia: „Święto Trzech Braci” jest Cieszyński Ośrodek Kultury „Dom Narodowy” z siedzibą: Rynek 12, 43-400 Cieszyn, zwany dalej Organizatorem.
2. Kiermasz handlowy z okazji „Święta Trzech Braci” organizowany jest w dniach: 13-15 czerwca 2025 r. wzdłuż ulicy Głębokiej w Cieszynie.
3. Organizator udostępnia przestrzeń pod stoiska handlowe.

 

WYSTAWCY ORAZ ZGŁOSZENIA

 

1. Do grona Wystawców (dzierżawców) mogą być przyjęci wyłącznie Przedsiębiorcy i Rękodzielnicy prowadzący swoją działalność zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
2. Podstawą do rozpatrzenia wniosku o przyjęcie do grona Wystawców jest przesłanie druku „zgłoszenia na kiermasz handlowy”, dostępnego w sekretariacie i na stronie: www.domnarodowy.pl. Zgłoszenia należy przesłać na adres: a.siedlaczek@domnarodowy.pl Dalsze informacje udzielane są pod nr tel. 602 784 374 (Dział Organizacyjny).
3. Zgłoszenia rozpatrywane będą od dnia 2 czerwca 2025 r.
4. O przyjęciu na kiermasz decyduje kolejność zgłoszeń. Organizator zastrzega sobie wyłączne prawo decyzji o pierwszeństwie w zawarciu umów. Organizatorowi przysługuje również prawo odmowy przyjęcia na kiermasz bez podania przyczyny.
5. Organizator poinformuje drogą mailową najpóźniej do dnia 6 czerwca 2025 r. wyłącznie przyjętych wystawców. Przesłanie zgłoszenia nie jest równoznaczne z dostaniem się na Kiermasz.
6. Postawienie stoiska jest możliwe wyłącznie w miejscu wyznaczonym przez Organizatora i w zakresie przez niego wskazanym.
7. Niedopuszczalna jest zmiana zgłoszonego przez Wystawcę profilu sprzedaży, bez pisemnej zgody Organizatora. Zabrania się sprzedaży towarów nielegalnych, podrobionych, niezgodnych z przepisami prawa lub niebezpiecznych. Wystawca ponosi pełną odpowiedzialność za asortyment oferowany na swoim stoisku. Organizator nie zapewnia wyłączności na sprzedawany towar. Wystawca nie ma prawa podnajmować powierzchni innym podmiotom bez zgody Organizatora.
8. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione bez opieki oraz za ewentualne uszkodzenia towaru podczas trwania wydarzenia (w tym także te spowodowane warunkami atmosferycznymi). Organizator nie zapewnia ochrony nocnej. Pozostawienie stoiska na noc odbywa się na wyłączną odpowiedzialność Wystawcy.
9. Organizator nie zapewnia namiotów, stołów, krzeseł, wyżywienia i noclegów oraz miejsc parkingowych. Na terenie kiermaszu nie ma możliwości podłączenia stoisk do prądu – prosimy o uwzględnienie tego przy planowaniu ekspozycji.
10. Samowolnie postawione stoiska, nieposiadające wymaganego zezwolenia ani zawartej umowy będą usuwane przez Straż Miejską.
11. Dzierżawa powierzchni pod stoiska podczas Święta Trzech Braci w dniach 13-15 czerwca 2025 odbywa się na podstawie zaakceptowanego formularza zgłoszeniowego wg cennika:

 

  ULICA GŁĘBOKA – KIERMASZ RĘKODZIEŁA (bez dostępu do prądu)

 

  Rodzaj  stoiska

      szerokość stoiska

                  Cena za 3 dni dzierżawy

handlowe

2 m

400 zł

handlowe

3 m

500 zł

                    za każdy następny dodatkowy metr szerokości dopłata       100 zł

                Podane ceny są cenami netto. Do cen należy doliczyć 23 % VAT.

12. Umówioną kwotę (podaną mailowo) Wystawca zobowiązuje się wpłacić na rachunek bankowy Organizatora: PKO BP nr: 26 1020 2313 0000 3602 1122 7073 najpóźniej do dnia 11.06.2025 r.,(nie wcześniej niż po uzyskaniu informacji o przyjęciu na kiermasz) z tytułem przelewu: „Kiermasz ŚTB 2025 – Imię i nazwisko/Nazwa firmy”. Faktury zostaną wystawione po zaksięgowaniu wpłat. Brak wpłaty w wyznaczonym terminie powoduje skreślenie z listy Wystawców i utratę miejsca podczas Kiermaszu.
13. W przypadku rezygnacji z udziału w kiermaszu po dokonaniu opłaty dzierżawnej, Organizator nie dokonuje jej zwrotu, niezależnie od przyczyny rezygnacji.



INFORMACJE OGÓLNE

 

  1. Dzierżawcy przysługuje prawo wjazdu na miejsce handlu w celu rozstawienia i zaopatrzenia stoiska od godz. 8:00 w nieprzekraczalnym terminie:
    - w piątek 13 czerwca: do godz: 14:00,
    - w sobotę 14 czerwca: do godz: 10:00,
    - w niedzielę 15 czerwca: do godz: 10:00.
    Pozostawianie pojazdów na terenie wydarzenia po wyznaczonych godzinach jest zabronione. Wjazd na teren wydarzenia w celu likwidacji stoiska możliwy będzie tylko w przypadku istnienia wolnego przejazdu, nie wcześniej niż po zakończeniu ostatniego koncertu. Ostateczny termin zwolnienia wynajmowanej przestrzeni to 15.06.2025 r. do godz. 22:00.
  2. Dzierżawca zobowiązuje się do utrzymania porządku i czystości na stoisku i w jego otoczeniu, w tym usunięcie śmieci na własny koszt. Nieusunięcie śmieci przez Dzierżawcę skutkować będzie obciążeniem Dzierżawcy kosztami ich usunięcia, na co wyraża on zgodę.
  3. Przedmioty i urządzenia Wystawcy, nieusunięte w wyznaczonym umową terminie, uznane będą za porzucone w rozumieniu art. 180 kc i przejdą na własność Organizatora. Z chwilą objęcia ich w posiadanie, Organizator nabywa uprawnienia do usunięcia w/w przedmiotów z terenu wydarzenia na koszt Dzierżawcy, który wyraża w tym zakresie zgodę.
  4. Dzierżawca odpowiada za przestrzeganie przepisów bhp i p/poż na terenie swojego stoiska w trakcie trwania imprezy. Dzierżawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie zaniedbania w tym zakresie.
  5. W czasie trwania „Święta Trzech Braci” Dzierżawca zobowiązany jest posiadać ważne dokumenty zezwalające na prowadzenie działalności gospodarczej, polisy ubezpieczeniowe oraz inne dokumenty niezbędne dla specyfiki swojej działalności np. certyfikaty, koncesje, zaświadczenia wymagane przez przepisy sanitarne.
  6. Skargi i wnioski można składać w siedzibie Organizatora tj. Rynek 12, 43-400 Cieszyn lub drogą mailową: sekretariat@domnarodowy.pl
  7. Przesłanie zgłoszenia na kiermasz równoznaczne jest z akceptacją niniejszego Regulaminu.
  8. W sprawach nieujętych w niniejszym regulaminie ma zastosowanie ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (Dz. U. 1964, nr 16 poz. 93 z późn. zm.). Dzierżawcy wyrażają zgodę na audiowizualne utrwalanie przebiegu Jarmarku i ich wizerunków, a także na wykorzystanie tych materiałów przez Organizatora w celach promocyjnych, informacyjnych, reklamowych.

KLAUZULA INFORMACYJNA – RODO


Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, że:

 

  1. Administratorem danych osobowych Wystawców jest Cieszyński Ośrodek Kultury „Dom Narodowy”, z siedzibą przy ul. Rynek 12, 43-400 Cieszyn, e-mail: sekretariat@domnarodowy.pl, tel. 33 858 26 91.
  2. Dane osobowe przetwarzane będą w celu:

- realizacji zgłoszenia i udziału w kiermaszu handlowym podczas „Święta Trzech Braci” w dniach 13–15 czerwca 2025 r.,
- wystawienia dokumentów księgowych,
- kontaktu organizacyjnego,
- oraz w celach archiwizacyjnych i promocyjnych wydarzenia (w zakresie wizerunku).

3. Podstawą prawną przetwarzania danych jest:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO – wykonanie umowy (udział w kiermaszu),
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO – wypełnienie obowiązków prawnych (np. podatkowych),
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda (w przypadku utrwalania i publikacji wizerunku).
4. Odbiorcami danych mogą być podmioty wspierające Organizatora przy realizacji wydarzenia, a także organy administracji publicznej uprawnione na podstawie przepisów prawa.
5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, a następnie przez czas wynikający z przepisów prawa (m.in. ustawy o rachunkowości).
6. Wystawcom przysługuje prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu, a także prawo do przenoszenia danych.
7. W przypadku uznania, że dane są przetwarzane niezgodnie z przepisami, przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do udziału w kiermaszu. Odmowa ich podania uniemożliwia zgłoszenie.

 

PLIKI DO POBRANIA:

Zapisz się i bądź na bieżąco