REGULAMIN DZIERŻAWY POWIERZCHNI POD STOISKA HANDLOWE
podczas „Święta Trzech Braci” w dniach 13-15 czerwca 2025 r.
INFORMACJE WSTĘPNE
1. Organizatorem wydarzenia: „Święto Trzech Braci” jest Cieszyński Ośrodek Kultury „Dom Narodowy” z siedzibą: Rynek 12, 43-400 Cieszyn, zwany dalej Organizatorem.
2. Kiermasz handlowy z okazji „Święta Trzech Braci” organizowany jest w dniach: 13-15 czerwca 2025 r. wzdłuż ulicy Głębokiej w Cieszynie.
3. Organizator udostępnia przestrzeń pod stoiska handlowe.
WYSTAWCY ORAZ ZGŁOSZENIA
1. Do grona Wystawców (dzierżawców) mogą być przyjęci wyłącznie Przedsiębiorcy i Rękodzielnicy prowadzący swoją działalność zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
2. Podstawą do rozpatrzenia wniosku o przyjęcie do grona Wystawców jest przesłanie druku „zgłoszenia na kiermasz handlowy”, dostępnego w sekretariacie i na stronie: www.domnarodowy.pl. Zgłoszenia należy przesłać na adres: a.siedlaczek@domnarodowy.pl Dalsze informacje udzielane są pod nr tel. 602 784 374 (Dział Organizacyjny).
3. Zgłoszenia rozpatrywane będą od dnia 2 czerwca 2025 r.
4. O przyjęciu na kiermasz decyduje kolejność zgłoszeń. Organizator zastrzega sobie wyłączne prawo decyzji o pierwszeństwie w zawarciu umów. Organizatorowi przysługuje również prawo odmowy przyjęcia na kiermasz bez podania przyczyny.
5. Organizator poinformuje drogą mailową najpóźniej do dnia 6 czerwca 2025 r. wyłącznie przyjętych wystawców. Przesłanie zgłoszenia nie jest równoznaczne z dostaniem się na Kiermasz.
6. Postawienie stoiska jest możliwe wyłącznie w miejscu wyznaczonym przez Organizatora i w zakresie przez niego wskazanym.
7. Niedopuszczalna jest zmiana zgłoszonego przez Wystawcę profilu sprzedaży, bez pisemnej zgody Organizatora. Zabrania się sprzedaży towarów nielegalnych, podrobionych, niezgodnych z przepisami prawa lub niebezpiecznych. Wystawca ponosi pełną odpowiedzialność za asortyment oferowany na swoim stoisku. Organizator nie zapewnia wyłączności na sprzedawany towar. Wystawca nie ma prawa podnajmować powierzchni innym podmiotom bez zgody Organizatora.
8. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione bez opieki oraz za ewentualne uszkodzenia towaru podczas trwania wydarzenia (w tym także te spowodowane warunkami atmosferycznymi). Organizator nie zapewnia ochrony nocnej. Pozostawienie stoiska na noc odbywa się na wyłączną odpowiedzialność Wystawcy.
9. Organizator nie zapewnia namiotów, stołów, krzeseł, wyżywienia i noclegów oraz miejsc parkingowych. Na terenie kiermaszu nie ma możliwości podłączenia stoisk do prądu – prosimy o uwzględnienie tego przy planowaniu ekspozycji.
10. Samowolnie postawione stoiska, nieposiadające wymaganego zezwolenia ani zawartej umowy będą usuwane przez Straż Miejską.
11. Dzierżawa powierzchni pod stoiska podczas Święta Trzech Braci w dniach 13-15 czerwca 2025 odbywa się na podstawie zaakceptowanego formularza zgłoszeniowego wg cennika:
ULICA GŁĘBOKA – KIERMASZ RĘKODZIEŁA (bez dostępu do prądu)
Rodzaj stoiska |
szerokość stoiska |
Cena za 3 dni dzierżawy |
handlowe |
2 m |
400 zł |
handlowe |
3 m |
500 zł |
za każdy następny dodatkowy metr szerokości dopłata 100 zł |
Podane ceny są cenami netto. Do cen należy doliczyć 23 % VAT.
12. Umówioną kwotę (podaną mailowo) Wystawca zobowiązuje się wpłacić na rachunek bankowy Organizatora: PKO BP nr: 26 1020 2313 0000 3602 1122 7073 najpóźniej do dnia 11.06.2025 r.,(nie wcześniej niż po uzyskaniu informacji o przyjęciu na kiermasz) z tytułem przelewu: „Kiermasz ŚTB 2025 – Imię i nazwisko/Nazwa firmy”. Faktury zostaną wystawione po zaksięgowaniu wpłat. Brak wpłaty w wyznaczonym terminie powoduje skreślenie z listy Wystawców i utratę miejsca podczas Kiermaszu.
13. W przypadku rezygnacji z udziału w kiermaszu po dokonaniu opłaty dzierżawnej, Organizator nie dokonuje jej zwrotu, niezależnie od przyczyny rezygnacji.
INFORMACJE OGÓLNE
KLAUZULA INFORMACYJNA – RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, że:
- realizacji zgłoszenia i udziału w kiermaszu handlowym podczas „Święta Trzech Braci” w dniach 13–15 czerwca 2025 r.,
- wystawienia dokumentów księgowych,
- kontaktu organizacyjnego,
- oraz w celach archiwizacyjnych i promocyjnych wydarzenia (w zakresie wizerunku).
3. Podstawą prawną przetwarzania danych jest:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO – wykonanie umowy (udział w kiermaszu),
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO – wypełnienie obowiązków prawnych (np. podatkowych),
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda (w przypadku utrwalania i publikacji wizerunku).
4. Odbiorcami danych mogą być podmioty wspierające Organizatora przy realizacji wydarzenia, a także organy administracji publicznej uprawnione na podstawie przepisów prawa.
5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, a następnie przez czas wynikający z przepisów prawa (m.in. ustawy o rachunkowości).
6. Wystawcom przysługuje prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu, a także prawo do przenoszenia danych.
7. W przypadku uznania, że dane są przetwarzane niezgodnie z przepisami, przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do udziału w kiermaszu. Odmowa ich podania uniemożliwia zgłoszenie.
PLIKI DO POBRANIA: